Mijn wallet balans is nul na het updaten van de TREZOR firmware

Als na een firmware update de balans van jouw wallet op 0 staat en de volledige
transactiegeschiedenis is verdwenen van jouw accounts, dan is jouw TREZOR
hoogstwaarschijnlijk gewist tijdens het update proces. Dit is niks om je druk om te
maken.

Om jouw TREZOR weer goed in te stellen moet je jouw TREZOR eerst wipen. Vervolgens
kan je jouw bestaande account herstellen met de 24 of 12 unieke herstelwoorden die je
hebt opgeschreven op de recovery card tijdens de eerste installatie van jouw TREZOR.

Wipe TREZOR:

1. Sluit je TREZOR aan
2. Ga naar TREZOR Wallet
3. Selecteer jouw TREZOR en klik op de ‘Advanced’ tab
4. Druk op Wipe device

TREZOR herstellen

Om jouw TREZOR te herstellen heb je nodig:
– Een nieuwe of gewipede TREZOR
– Jouw ingevulde TREZOR recovery card
– Een computer met Chrome/Firefox en TREZOR Bridge geïnstalleerd

Om het recovery proces te starten sluit je jouw gewipede TREZOR aan op je computer en
ga je naar de TREZOR Wallet. Vervolgens kies je niet voor een nieuwe installatie maar
klik je op de knop ‘TREZOR Recovery’. Vanaf hier kan je de stappen volgen in Ledger
Wallet om jouw account volledig te herstellen.

Hardware Wallet Shop

Bescherm je bitcoins en altcoins veilig en gemakkelijk

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze webwinkel. Zo kunnen wij bijvoorbeeld bijhouden of je producten in je winkelmand hebt zitten. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Akkoord