Klachten

Wij vinden het vervelend als u een klacht heeft en zullen er alles aan doen om deze te verhelpen. Meldt uw klacht aan ons via info@hardware-walletshop.nl en omschrijf uw klacht of probleem zo duidelijk mogelijk zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Wij worden blij van het geven van goede service, positief klantencontact en tevreden klanten!

Meestal zijn wij direct beschikbaar om uw klacht te behandelen. Mocht u ons onverhoopt toch niet direct te pakken krijgen dan krijgt u uiterlijk binnen 4 dagen antwoord van ons; dit zijn absolute uitzonderingen.

Komen we er samen echt niet uit? Dan kunt u beslissen om de zaak aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Mocht je daarvoor kiezen dan vinden wij dat oprecht jammer, maar respecteren je keuze.

Hardware Wallet Shop

Bescherm je bitcoins en altcoins veilig en gemakkelijk

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze webwinkel. Zo kunnen wij bijvoorbeeld bijhouden of je producten in je winkelmand hebt zitten. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Akkoord